دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1398برچسب:, توسط ترانه |

برو ای دوست ، برو !
برو ای دختر پالان محبت بر دوش !
دیده بر دیده ی من ، مفکن و نازم مفروش ..
من دگر سیرم ... سیر .. !
بخدا سیرم از این عشق دو پهلوی تو پست !
تف بر آن دامن پستی که ترا پروردست !
 
کم بگو ، جاه تو کو ؟ ! مال تو کو ؟ ! برده ی زر !
کهنه رقاصه ی وحشی صفت ، زنگی خر !
گر طلا نیست مرا ، تخم طلا ! ... مردم  من !
زاده ی رنجم و پرورده ی دامان شرف
آتش سینه ی صد ها تن دلسردم من !
دل من چون دل تو صحنه ی دلقکها نیست !
دیده ام مسخره ی خنده ی چشمکها نیست !
دل من مأمن صد شور و بسی فریاد است!
ضربانش ، جرس قافله ی زنده دلان
طپش طبل ستم کوب ، ستم کوفتگان
{
تک تک } ساعت ، پایان شب بیداد است!
دل من ، ای زن بدبخت هوس پرور ، پست !
شعله ی آتش { شیرین } شکن { فرهاد } است !
حیف از این قلب ، از این قبر طرب پرور درد
که به فرمان تو ، تسلیم تو جانی کردم
حیف از آن که با سوز شراری ، جانسوز
پایمال هوس هرزه و آنی کردم
در عوض با من شوریده ، چه کردی ؟ نا مرد ! { نا زن ! }
دل بمن دادی ؟ نیست ؟
صحبت از دل مکن ، این لانه ی شهوت ، دل نیست !
دل سپردن اگر اینست  ! که این  مشکل نیست !
هان ! بگیر ، این دلت : از سینه فکندیم بدر !
ببرش دور ببر



















 



نظرات شما عزیزان:

fati
ساعت16:28---5 مهر 1391
خیلی عالی بود عزیزم.به دلم نشست

reza
ساعت18:18---25 شهريور 1391
سلام.خسته نباشی دوست من.وبت خوبه.قشنگه.مطالبشم خوبه.لذت بردم از سپری کردن وقتم تو وبت.به منم سر بزن مطالب خوب و مفیدی دارم تو بلاگم.تبادل لینکم میکنم.منتظرتم.یاعلی
manoto36.loxblog.com


mor1995mos
ساعت22:36---24 شهريور 1391
سلام وب قشنگی داری به وب منم سربزن

لیلا
ساعت18:25---24 شهريور 1391
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید.خوش حال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و نظرت رو بگی
منتظرتم


منتظر
ساعت9:53---23 شهريور 1391
خیلی زیباست

mostafa_73
ساعت19:39---22 شهريور 1391
سلام.وبلاگت خیلی عالیه.لینکت کردم.ممنون میشم بهم سر بزنی و منو با نام (باران دلتنگی )لینک کنی
منتظرتم. موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.